Opgelost door Miniatuurstore.nl: Waarom wordt niet gereageerd ??

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 582438
Gebruiker
Ad De Leeuw
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 16-11-2021 een bestelling geplaatst. Op 17-11-2021 een verzoek gedaan voor uitstel van leverdatum. Op 17-11-2021 een bericht accordeon zal de bestelling 1-12-2021 versturen. 18-11-2021 een bericht dat als bestelling betaald, tot levering wordt over gegaan. Betaald is echter met I-deal. Op 7-22-2021 gevraagd waar de bestelling blijft. Echter geen reactie. Op 11-12-2021 weer de vraag gesteld waar de bestelling blijft. Weer geen reactie. Op 13 januari 2022 weer de vraag gesteld. Weer geen reactie. Jammer dat er webshop zijn die zo handelen, dat komt de modelspoorhobby niet ten goede. Jammer. Dus kijk uit voor je besteld het wordt mogelijk niet geleverd en op je mail wordt niet gereageerd.

Gewenste oplossing

Wat er is besteld uitleveren en anders de kosten terug betalen.
Geboden oplossing
De bestelling is uitgeleverd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Miniatuurstore.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Miniatuurstore.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen