Klacht MiniInTheBox.com: bestelling betaald en niet ontvangen

Klachtnummer
# 20689
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo, ruim 8 weken geleden heb ik bij jullie een bestelling( BESTELLING NUMMER:
1211270102674568)geplaatst en werd op 27 december verzonden. Tot op heden heb ik niks ontvangen en kan ik mijn pakket niet traceren. Normaal gaat het altijd goed en heb ik mijn pakketje altijd al binnen 2 weken binnen. duidelijk voor kerst binnen! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, en dat ik mijn pakketje echt binnen krijg want het is al helemaal betaald!!

De oplossing

alsnog het pakket of mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MiniInTheBox.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MiniInTheBox.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen