Klacht MiniInTheBox.com: Bestelling niet geleverd (ook niet na ruime overschrijding wettelijke termijn)!

M. R.

Niet geleverd van bestelde tevens betaalde telefoonhoesjes: Na meerdere keren hierover gecommuniceerd te hebben en geduld in z.g.n. 'geduld hebben' zoals het bedrijf steeds aangeeft uiteindelijk op 18/1 mijn geld retour gevraagd. Deze mailcommunicatie lijkt tactisch uit het overzicht van het bedrijf verwijderd (evenals de communicatie die eind 2017 heeft plaatsgevonden). Heb van deze communicatie echter bewijzen van ontvangst in mijn bezit. Bedrijf blijft mij aan het lijntje houden, dit terwijl er een duidelijke grens is overschreden (in zowel levertijd als m.b.t. respectvol zaken afhandelen). Hoesjes zijn op 18/11/'17 besteld. Op 4/1 gevraagd waar e.e.a. bleef. Men vroeg nog 14 dagen geduld te hebben. Op 18/1 nog steeds geen bestelling ontvangen. Daarover gecommuniceerd maar geen bevredigend antwoord gekregen. Hierop aangegeven het bedrag retour te willen ontvangen (daar wettelijk ook recht op te hebben). Weer reactie gehad m.b.t. 'geduld' hebben en dat feestdagen en 1 dag slecht weer (sneeuw) er tussen heeft gezeten. Het bedrijf lijkt niet te begrijpen dat m.b.t. wachten dit buitenproportioneel is en dat ik echt wettelijk recht heb op teruggave van het bedrag. Tevens dat de volgende stappen juridische zullen zijn.

Retour storten van aankoopbedrag.

Wij vinden dat MiniInTheBox.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over MiniInTheBox.com?