Klacht MiniInTheBox.com: Bestelling niet geleverd

Klachtnummer
# 146430
Gebruiker
Anouk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 12 november 2015 een bestelling gedaan, deze is vandaag 2 januari 2016 nog steeds niet binnen gekomen.
Via hun website is het bijna onmogelijk om contact met ze te kunnen opnemen of hiernaar te informeren.
Verzendtijd is 10-20 werkdagen, vanaf de dag van verzending. In mijn bestelstatus is de dag van verzending 16 november 2015.

De oplossing

Mijn bestelling alsnog geleverd of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MiniInTheBox.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MiniInTheBox.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen