Klacht MiniInTheBox.com: Bestelling niet ontvangen

Klachtnummer
# 29496
Gebruiker
Antondek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 23 april jl. zouden ze mijn bestelling hebben verstuurd. Ik heb nadat ik niets ontvangen heb na 20, 30 ,40 en 60 dagen een klacht ingediend, maar ze reageren iedere keer met automatische mails en vertikken het kennelijk de klacht serieus op te lossen.

De oplossing

Produkten alsnog leveren, anders geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MiniInTheBox.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MiniInTheBox.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen