Klacht MiniInTheBox.com: bestelling niet ontvangen

Klachtnummer
# 181299
Gebruiker
kelly&alette
Datum
0 reacties

Details

De klacht

8 juli 2016 hebben wij een paar telefoonhoesjes besteld bij miniinthebox.
we zouden het pakketje met 10-20 werkdagen in huis hebben, na 20 werkdagen nog niks gezien en maar een klachtenticket op de site ingevuld. ik kreeg als antwoord dat de zending vertraagd was door grote drukte bij de koerier en als ik de 18e nog niks ontvangen had ik weer contact moest zoeken. het is nu bijna de 18e en nog niks ontvangen. heel graag willen wij onze telefoonhoesjes, en ik vind het eigenlijk wel een beetje schandalig dat wij er zo lang op moeten wachten, want we wachten al bijna anderhalve maand.

m.v.g.

De oplossing

graag willen wij zo snel mogelijk (binnen 2 weken) onze bestelling ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MiniInTheBox.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MiniInTheBox.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen