Klacht MiniInTheBox.com: Bestelling niet voltooid, wel betaald.

Klachtnummer
# 123721
Gebruiker
ElisaHarte
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb net iets besteld bij miniindebox.
Daarna heb ik voor die producten betaald via iDeal.
Op mijn bank staat een afschrift van miniindebox van deze bestelling, maar de site gaf aan dat ik niet betaald heb. Ik heb echter wel betaald.

De oplossing


Ik vind het heel vervelend dat ik nu twee keer moet betalen. Dit ga ik ook niet doen. Ik ben tevreden wanneer mijn bestelling voltooid is en ik niet nog een keer moet betalen. Zo niet, wil ik mijn geld terug. En als jullie het niet oplossen zal ik dit op social media zetten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MiniInTheBox.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MiniInTheBox.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen