Wij vinden dat MiniInTheBox.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht MiniInTheBox.com: Bestelling niet voltooid, wel betaald.
Details
De klacht
Ik heb net iets besteld bij miniindebox.Daarna heb ik voor die producten betaald via iDeal.
Op mijn bank staat een afschrift van miniindebox van deze bestelling, maar de site gaf aan dat ik niet betaald heb. Ik heb echter wel betaald.
De oplossing
Ik vind het heel vervelend dat ik nu twee keer moet betalen. Dit ga ik ook niet doen. Ik ben tevreden wanneer mijn bestelling voltooid is en ik niet nog een keer moet betalen. Zo niet, wil ik mijn geld terug. En als jullie het niet oplossen zal ik dit op social media zetten.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.