Klacht MiniInTheBox.com: Bestelling nooit ontvangen

Klachtnummer
# 88966
Gebruiker
Jeannet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn betaalde bestelling niet ontvangen.
Ik heb 2 nov een bestelling gedaan die in twee keer werd geleverd, maar het tweede deel is nooit aangekomen. Heb zelf meerdere mails gestuurd en contact proberen te krijgen, maar dat is niet zo makkelijk en verder dan frustraties en een automatische mail terug ben ik niet gekomen helaas.

Mvg
Jeannet

De oplossing

Ik zou graag mijn bestelling ontvangen of mijn geld terug willen hebben.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MiniInTheBox.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MiniInTheBox.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen