Klacht MiniInTheBox.com: Betaald maar niet ontvangen.

Klachtnummer
# 173401
Gebruiker
Mindy
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling gedaan en vervolgens betaald. Maar de bestelling staat in afwachting en blijkt niet betaald te zijn terwijl het bedrag wel van mijn rekening af is, waardoor het product waar al voor betaald is niet verzonden is en nogmaals voor betaald blijkt te moeten worden volgens de site.

De oplossing

Ik wil het horloge als nog ontvangen want het is betaald,
en anders wil ik mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MiniInTheBox.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MiniInTheBox.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen