Klacht MiniInTheBox.com: Bij niet geleverde postpakketten bij het bedrijf mini-in-the-box heb je een probleem.

Klachtnummer
# 252870
Gebruiker
L. Kempen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin december bestelling geplaatst, 7 weken later niets ontvangen.
Ticket geplaatst waarop een geautomatiseerd antwoord werd verstuurd.
Ondanks herhaalde tickets geen reactie meer gekregen. Bedrijf is tel. niet te bereiken. Track and trace code is in Nederland onbekend. Als er iets mis gaat met jouw pakketje geeft mini-in-the-box niet thuis.

De oplossing

Geld terug of alsnog levering bestelling.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MiniInTheBox.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MiniInTheBox.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen