Klacht MiniInTheBox.com: Breuk in mijn glazen screenprotector

Klachtnummer
# 146154
Gebruiker
Bryan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een glazen screenprotector gekocht bij mini in THE box, en bij openen bleek er al een barst in het plaatje te zitten ik heb ,m 25 november besteld en vandaag 31 december binnen gekregen

De oplossing

Ik hoop dat u als bedrijf mij een nieuwe screenprotector kan leveren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MiniInTheBox.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MiniInTheBox.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen