Klacht MiniInTheBox.com: defect horloge

Klachtnummer
# 24285
Gebruiker
texel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

horloge defect bij aankomst. het was een mechanisch opwind horloge met ketting.
Er zaten losse schroefjes in het mechaniek. Geen probleem volgens MiniInTheBox, ik kreeg of een ander horloge of een coupon voor korting op mijn volgende bestelling. Ik heb een coupon genomen omdat ik het horloge dat ik besteld had van slechte kwaliteit vond. Ik heb na lang aandringen eindelijk een coupon gekregen maar deze is niet meer geldig en is al verlopen. Dat was de coupon dus al op de dag dat ik hem kreeg!. Ik krijg nu geen enkele reactie meer op alle mails. Ik weet dat ik mijn geld kwijt ben gezien er op Google honderden gedupeerde mensen zijn door dit bedrijf maar ik wilde het toch melden. Ik heb al vele mails naar het bedrijf gestuurd maar er wordt niet meer gereageerd.
Ik zou graag mijn geld terug willen maar heb al gezien op internet dat het bedrijf dit dan soms onder dwang beloofd maar ook daar komt dus niets van terecht.

De oplossing

retour geld, of ander horloge of als het niet anders kan een werkende coupon

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MiniInTheBox.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MiniInTheBox.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen