Klacht MiniInTheBox.com: dure invoersrechten

heijen1908

ik heb 2 weken geleden een bestelling geplaatst ter waarde van €50,92. Bij de beschrijvingen van de producten stond dat deze prijs inclusief de BTW was. Nu krijg ik een paar dagen geleden een sms'je van DHL dat mijn bestelling wordt afgeleverd zodra ik de douanekosten heb betaald, hier stond dus niks over bij de bestelling toen ik deze plaatste! Als het zo is dat ik toch een bedrag aan invoerrechten moet betalen kan ik daar ook nog wel mee leven, maar het bedrag dat ik aan invoerrechten moet betalen is €26,33! dat is meer dan de helft van het bedrag voor wat ik spullen heb besteld! Dit gaat mij echt te ver, en als ik dit bedrag van te voren had geweten had ik hier nooit besteld natuurlijk. Nu ik op de site ga kijken om mijn bestelling te annuleren kan dit niet meer, omdat het product al is verzonden, maar pas nadat het verzonden was kreeg ik dat sms'je. Nu kan ik hier dus niks meer aan doen, want ook contact opnemen met het bedrijf zelf is erg lastig

ik wil graag een compensatie voor deze hoge kosten, is dit niet mogelijk dan wil ik de bestelling annuleren

Wij vinden dat MiniInTheBox.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over MiniInTheBox.com?