Klacht MiniInTheBox.com: Nog steeds niet ontvangen

Klachtnummer
# 45751
Gebruiker
Nelslooten
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Goede morgen klachtenkompas

Ik was twee weken met vakantie vandaar dat ik niet kon reageren .
Maar de bestelling die ik wel betaald heb, heb ik nog steeds niet ontvangen.
Het verzenden van de bestelling zou ongeveer 4 weken duren waneer ik dus geen verzendkosten hoefde te betalen na 28 aug waren die al reeds voorbij.
Heb toen een klacht ingediend en ze zouden de bestelling opnieuw verzenden.
Ook toe waren en weer ruim 5 weken voorbij.
Daarna hebben ze de verpakking verzonden maar moest daar 18 euro verzendkosten betalen voordat ik het van de postbode in ontvangst kon nemen.
Dat heb ik geweigerd, maar heb daarna niets meer ontvangen.
Ik kon ook niet schrijven of mailen want ik kon nergens een adres vinden.
Dus is mijn klacht nog steeds niet opgelost door MinilnTheBox.com.

Nel Slooten
Lepelblad 8
Purmerend
1441vj
Nederland

De oplossing

Bestelling Nr.:1308280906610848 Besteld op 28 augustus 2013
Beste Nel Slooten,
We zijn blij u te mogen informeren dat uw artikel(en) zijn verstuurd. Bekijk de details van verzending hieronder. de


Verzend aan Nel Slooten
Lepelblad 8
Lepelblad 8
Purmerend, 1441VJ
Netherlands
Telefoon:31-0299425440

Verzend via Super Saver Verzending

Volgnummer Niet Beschikbaar
Volg deze bestelling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

0 reacties