Klacht MiniInTheBox.com: onverwachte kosten bij levering/achteraf

Klachtnummer
# 122135
Gebruiker
pidi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door toedoen/ achterwege laten van informatie van de verzender (mini in the box/light in the box-aldus ups) nu 2 x nota achterop gekregen terwijl verzending etc niet voor de koper zou zijn ! Erg ontevreden over hoe het is verlopen ! Geen aanrader
Pakje is in 2 delen geleverd. Eerste levering betaald. Aan chauffeur. Nu achterop weer nota van ups van ook verzendkosten... beetje duur versturen terwijl het gratis zou zijn.

De oplossing

Vergoeding van de ongeplande kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MiniInTheBox.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MiniInTheBox.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen