Wij vinden dat MiniInTheBox.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht MiniInTheBox.com: Order status
Details
De klacht
29 januari 2016 heb ik 3 telefoonhoesjes besteld en heb ik een versnelde bestelling gekozen, zodat ze er binnen 3-5 werkdagen zouden zijn. Ik heb nog steeds niks binnen en er wordt verwacht dat mijn bestelling pas 29 februari wordt verzonden. Ik heb 15 euro extra betaald om ze snel in huis te hebben, maar blijkbaar is dit weggegooid geld.... Er is een mail naar miniinthebox gestuurd en ik heb een telefoon nummer proberen te achterhalen, maar helaas heeft het tot niets geleid. Erg jammer, want ik heb nog nooit problemen gehad, maar ik vind 3-5 werkdagen of een maand verzendingstijd, toch wel een heel groot verschil en dan is 15,00 euro ineens heel veel geld.De oplossing
Geld terug voor versnelde verzending en hoesjes z.s.m. ontvangen.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.