Klacht MiniInTheBox.com: Order status

Klachtnummer
# 153604
Gebruiker
sannag
Datum
0 reacties

Details

De klacht

29 januari 2016 heb ik 3 telefoonhoesjes besteld en heb ik een versnelde bestelling gekozen, zodat ze er binnen 3-5 werkdagen zouden zijn. Ik heb nog steeds niks binnen en er wordt verwacht dat mijn bestelling pas 29 februari wordt verzonden. Ik heb 15 euro extra betaald om ze snel in huis te hebben, maar blijkbaar is dit weggegooid geld.... Er is een mail naar miniinthebox gestuurd en ik heb een telefoon nummer proberen te achterhalen, maar helaas heeft het tot niets geleid. Erg jammer, want ik heb nog nooit problemen gehad, maar ik vind 3-5 werkdagen of een maand verzendingstijd, toch wel een heel groot verschil en dan is 15,00 euro ineens heel veel geld.

De oplossing

Geld terug voor versnelde verzending en hoesjes z.s.m. ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MiniInTheBox.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MiniInTheBox.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen