Klacht MiniInTheBox.com: Pakket niet ontvangen, wel betaald

Klachtnummer
# 323288
Gebruiker
Fanny92
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 19-07-2018 een bestelling geplaatst bij mini in the box, ook betaald en een verzendverzekering afgesloten. Voor het pakket vanaf augustus al meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice, deze stuurden mij steeds door naar post nl en post nl weer terug naar de afzender. Volgens post nl is het pakket nooit met verzendverzekering opgestuurd maar als normaal pakket. Daarnaast scheen het pakket op 02-08-2018 bij een lokaal postkantoor te zijn afgegeven waar ik niks van gehoord heb... op 28-08-2018 is het pakket retour gestuurd naar de afzender, mini in the box dus. De klantenservice is totaal niet duidelijk over wat ik nu moet doen. Ik heb ze gezegd mijn geld maar terug over te maken..
het pakket zou ook nog eens geld kosten wegens douane kosten 22 euro.

De oplossing

Mijn geld terug storten of het pakket zonder de extra kosten laten bezorgen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MiniInTheBox.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MiniInTheBox.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen