Klacht MiniInTheBox.com: Slechte service, foute levering en als je het product terug stuurt krijg je je geld niet terug.

S. Tieben

Bestelde een nieuw horlogebandje voor een Forerunner 10 Garmin sporthorloge.
Ze stuurden me een niet passend bandje.
Terugsturen verliep uiterst moeizaam omdat ik een 'RMA code' maar niet van ze ontving.
Stuurde het bandje daarna terug, precies volgens de regels naar een adres in POLEN, maar niet aangetekend omdat 'Aantekenen' duurder was dan het bedrag dat ik terug zou ontvangen, namelijk 13,50 euro.
Hoorde een tijd niets meer. toen ik erover schreef verklaarden ze dat ze het niet ontvangen hadden.
Ze vroegen om een verzendbewijs; dat had ik natuurlijk niet omdat je dat alleen krijgt als het aangetekend verstuurd.

ik bleef via mijn 'ticketnumber' 18748758 aandringen op terugbetaling. Geen reactie meer. Mijn ticket is nu onvindbaar op mijn account.
Meer als 3 maanden na terugsturen van het product heb ik nog geen geld terugontvangen.

Mij in elk geval de kosten van het product terugbetalen.

Wij vinden dat MiniInTheBox.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over MiniInTheBox.com?

2. Stuur een juridische brief