Klacht MiniInTheBox.com: verkeerde product gekregen en steeds noreply mail

Klachtnummer
# 53670
Gebruiker
an
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hadden voor 35 euro besteld, alles mooi ontvangen behalve antiek koper uil zirkoon ketting #00427069 van 4,59. de Copper Alloy Zircon Patroon van de Uil Ketting #00642091s van 1,83 had ik dubbel. Zij reageerden mooi op de mail en ik kreeg de andere uil geleverd. Maar helaas weer de verkeerde van 1,83. Nog 4 maal gereageerd maar ik krijg steeds een noreply mail waar ik niet op kan reageren, en wanneer ik niet voor 7 dagen reageer wordt het geschrapt. Dus ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik zou toch graag de antiek koper uil zirkoon ketting (uil met rode ogen en doorzichtige steentjes in vleugels) graag willen ontvangen

De oplossing

Deze uil met rode ogen en doorzichtige steentjes graag geleverd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MiniInTheBox.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MiniInTheBox.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen