Klacht Minimax Dierendokters: Dierenarts vergeet chip te registreren, klant draait op voor de extra kosten.

Jessiede vogel

Twee weken nadat mijn kat gechipt is, is de chip nog niet geregistreerd. Mijn kat is na 2 naar buiten gegaan en een onbekende buurvrouw heeft haar binnen gehaald. Zij heeft uiteindelijk de dierenambulance gebeld. De dierenambulance kon de chip wel aflezen maar omdat het niet geregistreerd was stond er geen adres op. Ze hebben mijn kat mee genomen. De dag later belde ik om te checken of de chip geregistreerd was en toen bleek mijn kat daar te zitten. Ik moest 30 euro betalen om haar terug te krijgen. Als de chip geactiveerd en geregistreerd was geweest had de ambulance haar niet mee hoeven nemen en had ik 30 euro bespaard. Aan de telefoon zei de mevrouw dat er wel vaker wordt vergeten om de chips te registreren. Ik vind het oneerlijk dat ik voor de koste opdraai die er niet ware geweest als tijdig de chip geregistreerd was.

Ik wil mijn geld terug.

Minimax Dierendokters
    Meneer is tegemoet gekomen door de kosten die hij heeft moeten maken naar aanleiding van het feit dat hij bij ons niet terecht kon. Wij hadden de nazorg moeten bieden die de hond nodig had.
    We hebben contact met meneer opgenomen en onze excuses aangeboden. De rekening wordt vergoed.
    Minimax Dierendokters
    verkeerde topic. dit moet een ander bericht zijn.

Jessiede vogel
het bericht ging over iemand anders z'n klacht. belachelijk

Ook een klacht indienen over ?