Opgelost door Minimax Dierendokters: Klant onterecht voor de tweede keer willen laten betalen!

Gizmobooster

Op 28 augustus ging ik naar MINIMAX voor de jaarlijkse vaccin. Hiervoor betaalde ik 27,50 euro ( op hun prijslijst staat 25 euro, maar dat terzijde). Het vaccin bleek dit jaar uit 2 prikjes te bestaan. De jongedame achter de balie vroeg aan mij of ik het tweede prikje ook wilde betalen. Ik dacht waarom niet dan heb ik dat ook al gehad en betaalde 10 euro wat de prijs is. Toen ik maandag 9 oktober een afspraak wilde maken voor het tweede prikje en aangaf dat dit al betaald was werd ik later op die dag gebeld met de volgende mededeling. ' Wij kunnen niks van de betaling terugvinden in onze systeem u MOET de rekening opnieuw betalen. Door een fout bij MINIMAX moet ik een betaling twee keer doen. Hier ben ik het niet mee eens al wat het bedrag 10 eurocent. Zo kun je niet met je klanten omgaan!

Ik wil dat mijn hond het tweede prikje krijgt waar ik al voor betaald heb op 28 augustus. Daarnaast wil ik dat er excuses wordt gemaakt vanuit hun kant.

Minimax Dierendokters
    Via telefonisch contact is deze klacht opgelost. er was een interne registratiefout gemaakt van de betaling en er is excuses aangeboden.

Gizmobooster
Uiteindelijke oplossing Ik ben gebeld nadat zij de betaling in het systeem hebben gevonden. Zij hebben hun excuses gemaakt.