Klacht minipuppys.nl: mini chihuahua puppy overleden na een maand!

Julya Barbosa Barros

Na lang gespaard te hebben voor een mini chihuahua puppy met stamboom te kunnen aanschaffen voor 1150 euro, overleed het betreffende puppy binnen 5 weken na aanschaf.
Het puppy heette Hurby en was gekocht op 2 juli 2012, op 4 juli 2012 ben ik naar de dierenarts gegaan omdat het hondje niet goed at en vaak omviel.
Hurby is toen onderzocht en geholpen door de dierenarts zodat Hurby er weer bovenop zou komen.
maar na 4 weken zijn de klachten bij Hurby nooit afgenomen en is Hurby uiteindelijk overleden op 7 augustus 2012.
Er is sectie gepleegd op Hurby waaruit bleek dat Hurby is overleden aan de ziekte parvo. Uit de sectie bleek dat hurby deze ziekte al had toen ik Hurby gehaald heb bij de fokker iets wat de fokker dus ontkend.
Totale kosten 1500 euro en nu reageert de fokker nergens meer op niet op ingesproken voicemail niet op e-mails en niet op aangetekende brieven om deze ontstane situatie te kunnen oplossen.
Alles kwijt: het puppy en 1500 euro armer.

De oplossing voor mij zou zijn dat de fokker zijn verantwoordelijkheden neemt en de koop voor Hurby omgedaan maakt en mij het geld terug geeft van de aanschaf van Hurby( het liefst ook de kosten voor de sectie die ik heb moeten maken) dus een totaal bedrag van 1500 euro.

Vervanging van Hurby is voor mij geen optie omdat die Fokker nu nergens op reageert wil ik geen ander puppy van zo'n fokker.

Wij vinden dat minipuppys.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over minipuppys.nl?