Klacht Ministores: Volgens de website op voorraad, maar niet kunnen leveren

Zouaaf

Ik bestel en betaal zinken emmers die volgens de website HAXO.NL op voorraad zijn.
Krijg netjes de bevestiging en dat het binnen zoveel dagen geleverd word.
Volgende dag krijg ik een mail dat het NIET op voorraad is en dat het wel bij de leverancier is en dat de emmers eraan komen.
Dan blijkt dat deze site onderdeel is van MINISTORES.NL in een volgende mail 15 minuten later.
Hierin word de order geannuleerd.
Als je belt blijkt dat ze zelf niet veel op voorraad hebben.
Men gaat bij hun leverancier pas bestellen als ze een klant hebben.
Voor mij is deze site "lucht" en lijdt ik schade omdat ook mijn klant nu langer op zijn bestelling moet wachten, daar ik n.a.v. hun mail beloofd hebt snel te kunnen leveren.

Dat dit soort sites offline gehaald worden.
In de leverings voorwaarden schermen ze met Stichting Webshop Keurmerk .
Maar op de site van Stichting Webshop Keurmerk kan ik de bijde sites niet als lid vinden.

Ministores
    Beste,bedankt voor uw melding. alle producten die wij tonen op onze website haxo.nl zijn op voorraad in het magazijn van onze leverancier. Wij hebben een afspraak dat alles binnen 1 - 2 werkdagen via ons of rechtstreeks bij u geleverd wordt. Aangezien we door de drukte die snelheid niet kunnen waarborgen hebben we tijdelijk de levertijd veranderd in 2 - 3 werkdagen aangezien we wel daaraan kunnen voldoen om de producten die op voorraad staan uit te leveren. Daarnaast zijn wij op dit moment juist bezig met de certificering, vandaar dat u al onder andere de voorwaarden kunt vinden.
    Ministores
    Beste Klant,De voorraadstatus krijgen wij door van onze leverancier. Indien een product in hun systeem niet op voorraad is wordt het artikel offline gehaald totdat wij een voorraad melding hebben. Helaas slippen er op dit moment door de nieuwe samenwerking en daarmee ingebruikname van nieuwe systemen wel producten doorheen die eigenlijk niet besteld mogen worden. Vandaar ook de aanpassing van de levertijd op de shop. Wij vinden het erg vervelend dat dit helaas gebeurt is en willen u dan graag tegemoet komen met een korting op de al geplaatste order. Als u kunt mailen naar info@haxo.nl t.a.v. S. Bakker, dan zal hij het verder oppakken met u.

Ook een klacht indienen over Ministores?