Klacht Minosu: bestelde en betaalde terrashaard is nooit geleverd

Klachtnummer
# 18036
Gebruiker
Miriam Verkuijlen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op 25-11-2012 heb ik vis de website van Minosu een terrashaard besteld en meteen betaald.
Op 29-11 heb ik via email geinformeerd waar de bestelling bleef. Op 30-11 kreeg ik een mail terug met de mededeling dat de bestelling was verwerkt en opgestuurd. Op 02-12 heb ik weer via de mail geinformeerd waar mijn bestelling bleef. Hierop heb ik nooit antwoord gekgregen. Ik heb vele malen telefonisch contact gezocht, maar ik kreeg altijd een voice-mail. Ik heb een aantal keer de voice-mail ingesproken, maar ik ben tot op heden nooit teruggebeld.
Hun telnr is 050-2013207, faxnr 050-3192769 en email: bestellingen@minosu.nl.
met vriendelijke groet,
Miriam Verkuijlen, De Bariks 16, 5473 RX Heeswijk-Dinther
tel 06-12291334, email: mc.verkuijlen@home.nl

De oplossing

Ik wil mijn geld terug of de zekerheid dat de vuurkorf nog in 2012 geleverd wordt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Minosu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Minosu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen