Klacht MIPowerbank.nl: Slechte service in beloofde gestelde garantietermijn van 12 maanden

Klachtnummer
# 417390
Gebruiker
#1234#
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Oortjes aangeschaft in juni 2019, snelle levering. echter na 2 maanden defect. Na 5x emailen eindelijk antwoord, de defecte oortjes mogen retour (27 december jl.) Oortjes zijn retour, opnieuw geen reactie. Inmiddels alweer 3x gemaild. telefonisch niet bereikbaar ook niet via de zogenaamde live chat. Echt slecht!

De oplossing

Wij willen ons aankoopbedrag retour of nieuwe oortjes die wel goed werken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat MIPowerbank.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over MIPowerbank.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen