Klacht Mirols.com: Geld niet terug gekregen.

content Niet opgelost
Joyce van Eijk

Ik krijg mijn geld niet terug. In november een petticoat gekocht. Verkeerde werd geleverd. Kleur en product was niet zoals afgesproken en ook niet zoals op verkoopfoto. Retour gestuurd en meerdere contactpogingen. Mevrouw reageerde steeds niet op vragen en op of ze retour ontvangen had.
Ipv te overleggen stuurt mevrouw een andere, nog steeds in de verkeerde kleur, terwijl ik geld terug wilde. Blijkt later dat deze nooit verzonden is, pakket komt nooit aan. Haar hierop aangesproken ,krijg ik een grote mond dat ik kan fluiten naar mijn centen en haar adres heb . Dus als ik mijn geld wil moet ik het maar komen halen!
Vervolgens kon ik fluiten naar petticoat en mijn geld.

Dat mevrouw [verwijderd door moderator] haar verplichtingen nakomt, door het bedrag van 44,95 euro (39 + 5,95) plus 6,95 van de door mij gemaakte retourkosten, gaat overmaken. En haar excuses aanbiedt voor haar manier van omgaan met haar klant.

Mirols.com
    Beste Joyce,

Bedankt dat je uitreikt naar customer care van Mirols. Wat vervelend dat je een klacht hebt. Om deze klacht zo snel mogelijk op te lossen vragen wij je een ordernummer of klantnummer door te geven. Gek genoeg kunnen wij namelijk geen gegevens van jou in ons systeem vinden. Elke bestelling krijgt een email met deze gegevens. Alvast bedankt!

Mirols.
    Beste Mirols,

Ik heb vorig jaar bij [verwijderd door moderator] via Oopsy Daisy Lady marktplaats gekocht. Daardoor heb ik geen klantnummer of ordernr ontvangen. Maar aangezien zij haar bedrijf Mirols runt, verwacht ik dat klachten netjes afgehandeld worden. En geld netjes bij de eigenaar terugkomt nadat de klant het product retour stuurt.
    Ik heb wel de berichtgeschidenis nog opgeslagen tussen [verwijderd door moderator]en mij.
    Als u wilt kan ik dat voogende keer meesturen.

Beste Mirols.com,

Bij deze nogmaals de bijlage met de communicatie tussen Merel Hamers en mijzelf. Ik heb inderdaad via Marktplaats het product besteld, maar geen moment de indruk gehad dat het om een privé verkoopster ging. Ik heb mijn bestelling in verpakking met stickers van Mirols.com ontvangen. Het retouradres was ook van Mirols.com. Het lijkt erop dat deze medewerkster zich voordoet als de eigenaresse wat mij erg kwalijk lijkt. Zie de bijlage voor de details.
    Graag verneem ik van u wie mijn klacht afgehandeld.

Zie bijlage in privebericht.
    Ik ontvang graag uw reactie,

Joyce van Eijk
    Ik wacht nog steeds op een gepaste reactie van Mirols op het eerder geposte en prive besproken commentaar.

Joyce van Eijk
    In afwachting van reactie van Mirols.com.
    Beste Mirols,

Afwachtende van uw reactie,

Joyce van Eijk
Mevrouw Merel Hamers heeft helaas op geen enkele manier geprobeerd om contact op te nemen met mij om de klacht op te lossen. Heel jammer en ik vind het ook behoorlijk onproffesioneel. Ik kies ervoor te stoppen met deze klacht. Ik had het graag anders gezien en gezien dat ik wel mijn geld terug zou krijgen. Helaas is deze vrouw alleen gericht op er zelf beter op te worden. In deze situatie ga ik verder geen tijd en moeite meer stoppen. Ik wens haar het beste en hoop dat haar bedrijf zal floreren en succesvol zal zijn. Ik bid dat zij het geluk mag vinden in haar leven en persoonlijke geestelijke groei mag gaan meemaken, in Jezus machtige naam. AMEN Bedankt klachtenkompas voor uw medewerking! Met vriendelijke groet, Joyce van Eijk

Ook een klacht indienen over Mirols.com?