Klacht Miss etam: Artikel geretourneerd en nog steeds geen geld ontvangen

Avdh1985

In april heb ik een bstelling gedaan bij miss etam en gekozenen achteraf te betalen. de artikelen moesten binnen 30 dagen teruggestuurd worden. Ik was op vakantie en toen ik thuis kwam lag er een brief van het incassobureau. Gebeld en gevraagd wat hier de bedoeling van was. Ze gaven aan dat ik het bedrag maar moest betalen en dat ik het aanbreekt zou krijgen. Artikelen teruggestuurd en stom van mij maar 1 broek vergeten. Gebeld en ik zou een nieuwe pakbon krijgen. Geen pakbon gezien maar na 3 weken met bijna dagelijks contact toch een pakbon ontvangen. Nu zou alkes geregeld moeten zijn en ik gebeld wanneer ik het geld retour zou krijgen. Dit is nu bijna 4 maanden geleden. Heb 2 bevestigingsmails gekregen van 2 verschillende medewerkers dat ik in totaal 69 euro retour zou krijgen. Ik wel iedere week, stuur e-mails maar krijg niets. Wat kan ik doen om MIJN geld terug te krijgen?

Geld teruggestort op m'n rekening

Miss etam is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Miss etam?