Klacht Miss etam: Artikel geretourneerd en nog steeds geen geld ontvangen

Klachtnummer
# 77466
Gebruiker
Avdh1985
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In april heb ik een bstelling gedaan bij miss etam en gekozenen achteraf te betalen. de artikelen moesten binnen 30 dagen teruggestuurd worden. Ik was op vakantie en toen ik thuis kwam lag er een brief van het incassobureau. Gebeld en gevraagd wat hier de bedoeling van was. Ze gaven aan dat ik het bedrag maar moest betalen en dat ik het aanbreekt zou krijgen. Artikelen teruggestuurd en stom van mij maar 1 broek vergeten. Gebeld en ik zou een nieuwe pakbon krijgen. Geen pakbon gezien maar na 3 weken met bijna dagelijks contact toch een pakbon ontvangen. Nu zou alkes geregeld moeten zijn en ik gebeld wanneer ik het geld retour zou krijgen. Dit is nu bijna 4 maanden geleden. Heb 2 bevestigingsmails gekregen van 2 verschillende medewerkers dat ik in totaal 69 euro retour zou krijgen. Ik wel iedere week, stuur e-mails maar krijg niets. Wat kan ik doen om MIJN geld terug te krijgen?

De oplossing

Geld teruggestort op m'n rekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Miss etam is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Miss etam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen