Klacht Miss etam: Geen service

Klachtnummer
# 418873
Gebruiker
TesCaz9
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb begin december vorig jaar een dure winterjas gekocht bij deze zaak. Goed en wel misschien 5 maanden aangehad, want geen koude winter en dan heb ik genoeg aan mijn tussenjas.
Vorige week ging de rits van de jas stuk. Het lipje onderaan heeft los gelaten waardoor de rits niet meer dicht blijft zitten. Dit is gewoon slecht genaaid, en dus is Miss Etam daarvoor verantwoordelijk.
Maar je raadt het al: 'Sorry mevrouw, jas is ouder dan een jaar. Succes ermee!'.
Dit noem ik geen service. De jas is zo goed als nieuw, was echt duur in de aanschaf, en ik kan hem nu weg gooien want een nieuwe rits in zetten, is niet te betalen.

De oplossing

Reparatie van de jas of vergoeding van de kosten.

3 reacties

  1. Auteur
    TesCaz9
    Datum
    Tot op heden geen reactie gehad... slordig
  2. Auteur
    TesCaz9
    Datum
    Nog steeds niks
  3. Auteur
    Miss etam
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag, wij bieden 12 maanden garantie op onze winterjassen. Jassen die ouder dan 12 maanden zijn kunnen wij helaas niet meer als klacht in behandeling nemen.
    Met vriendelijke groet,

    Miss Etam

Ook een klacht indienen over Miss etam?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen