Klacht Miss etam: Lange reactietijd met ongewenste oplossing

M vd Kerkhof

1 april: order besteld 682 euro
13 april: telefonisch contact gehad met klantenservice: naaste overleden in buitenland en ik vanwege de omstandigheden/urgente zaken die geregeld moesten worden, niet het pakket kan terugsturen. TOEGEZEGD DAT DIT GEEN PROBLEEM WAS
6 mei: pakket teruggestuurd
17 mei: reactie Miss Etam via e-mail dat retourzending te laat
Rond 26 mei? Buren nemen pakket in ontvangst in onze afwezigheid

Vervolgens iedere week telefonisch contact gehad met klantenservice zonder enige vorm van reactie - wordt niet teruggebeld, manager was er niet, manager te druk etcetc. Bleek dat mijn wekelijkste telefoontjes niet vermeld staan in system.

Vanmorgen laatste telefoontje gehad en na uitdrukkelijk verzoek met manager gesproken: te laat = te laat, geen melding gemaakt in systeem destijds - dus jammer dan. Nu met retour van 300 euro, 3 maanden verder en kleding die voor naaste bestemd was.

Ik zou niet weten wat ik anders had moeten doen in deze situatie: ik heb direct gebeld, probeer al maanden een passende oplossing te vinden en vindt helaas echt dat Miss Etam niet echt bijdraagt hieraan, wat ontzettend jammer is daar ik altijd met alle tevredenheid bij jullie heb gekocht en deze service nooit van jullie had verwacht. Bovendien staat het volgende op jullie website vermeld, al met al ook niet echt binnen de termijn van 14 dagen:
We streven ernaar het probleem binnen 3 werkdagen op te lossen. De totale termijn om een klacht op te lossen zal nooit langer dan 14 dagen bedragen.

Ik zou graag een passende oplossing voor het bovenstaande zien waarbij de retourzending terug wordt genomen door jullie – hetzij sam/sam om zo deze vervelende situatie op te lossen.

Miss etam is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Miss etam?