Klacht Miss etam: trui roze : Artikelnummer: 0114030041691 pluist heel erg en zelf met wassen

Oemed

Mijn moeder heeft een trui gekocht en toen ze thuis kwam en de trui aan had, bleek deze erg te pluizen, ze heeft de trui gewassen volgens de voorschriften van miss etam en toen bleek heel de was onder de pluizen te zitten.mijn moeder is terug gegaan naar de winkel maar konden niks meer voor mijn moeder betekenen. het zei zo dat het pluisde. online kan je niks terug vinden dat het om een fluffy artikel gaat en deze kan pluizen.Ik heb toen contact gehad met de klantenservice en zei schreven dit
- Uw moeder heeft 6 maanden garantie op productie fouten in onze kleding. Wij adviseren klanten altijd met een klacht naar een filiaal te gaan met het artikel en de kassabon, deze zal dan door onze collega's worden beoordeeld.
De eerste verkoopster van het filiaal achtte de klacht van de trui echter niet gegrond genoeg om het artikel dan wel te vergoeden of om te ruilen voor iets anders

Een trui wat zo gigantisch pluist en ook heel de was onder zit vinden ze niet grondig genoeg om het te vergoeden of voor iets anders uit te zoeken
Mijn moeder kan deze trui niet meer aan doen
Op de site kun je niks vinden dat dit artikel harige stofjes/haartjes afgeven .Zou mijn moeder dit geweten hebben had zei dit niet gekocht. Ik zou graag willen dat er nog iemand kijkt naar deze klacht en dat mijn moeder iets anders mag uitzoeken. ze is altijd een erg tevreden klant geweest en koopt altijd bij miss etam, jammer dat op zo'n manier de vaste klanten de dupe worden van iets wat opgelost kan worden

Miss etam is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Miss etam?