Opgelost door Mister-Auto.nl: Bestelling nog altijd niet ontvangen

content Opgelost
KC85

Auto onderdelen besteld en betaald.
Levering had plaats moeten vinden op 09-10-2018, maar is nog altijd niet gearriveerd. Op 08-10-2018 gebeld met de klantenservice, na een aantal minuten in de wachtrij te hebben gestaan kreeg ik eindelijk een persoon aan de lijn, maar voordat ik kon beginnen met praten kreeg ik het verzoek een ogenblik geduld te hebben, dit hield deze persoon maar liefst 3 minuten vol.
Het pakket had vertraging bij vervoerder DHL, ik moest 1 a 2 dagen geduld hebben.
Echter is volgens DHL het pakket nooit ontvangen, dit heb ik aangegeven bij Mister-Auto, maar DHL zou hierover liegen.
Vandaag wederom telefonisch contact opgenomen met Mister-Auto, er wordt een onderzoek ingezet om het pakket te vinden en zou uiterlijk voor 16:00 uur teruggebeld worden, dit is niet gebeurd.
Ik wens de bestelde onderdelen deze week te ontvangen en/of het betaalde bedrag retour te ontvangen op mijn rekening.

KC85
Mister auto, heeft het betaalde bedrag terug gestort, zonder verder iets te laten weten.

Ook een klacht indienen over Mister-Auto.nl?