Klacht Mister-Auto.nl: Bestelling nooit aangekomen en nu uitstellen van terug betaling.

GMudde

Beste Lezer,

Er zijn nooit goederen geleverd op het opgegeven adres door Mister-auto.com/nl. Terwijl er door hun wordt beweerd dat ik de goederen zou hebben geweigerd.
De klachten afhandeling is zeer slecht en er wordt niet aangegeven wanneer er wordt terug betaald of wanneer de goederen dan zouden kunnen worden geleverd.
Er wordt erkenning gegeven dat ze problemen hebben met hun koeriersdienst en in mijn ogen zou dat nooit beteken dat ik daarop moet wachten.

Ik heb met PayPal betaald en heb inmiddels een claim uitstaan. Ik zou iedereen aanraden om sowieso via deze betalingsregeling te betalen. Het is namelijk erg vervelend voor de webshop wanneer ze deze dienst zouden verliezen.

Ik zou ook een sterke overweging maken om hier wederom iets te bestellen. Mijn ervaring is inmiddels dat je beter iets meer kunt betalen, met zekerheid dat de service wel goed is.

Mvg
G. Mudde

De oplossing is heel simpel:
1) per direct en met spoed nieuwe onderdelen opsturen naar het gewenste adres;
2) per direct het geld retourneren.

Het is nooit mogelijk om de klant van je webshop te laten wachten op fouten, die je als webshop eigenaar, zelf creëer. Neem je verlies daarin en handel het netjes af.

Ook een klacht indienen over Mister-Auto.nl?