Klacht Mister-Auto.nl: Gratis Philips Led lamp bij aankoop vanaf 100 euro niet gekregen

friesejongen

Er was bij Mister-Auto een actie waarbij je gratis een Philips werkplaats led lamp kreeg bij aankopen vanaf 100 euro. Ik kwam daarvoor in aanmerking. Maar met verzenden ging er iets fout en werd mijn bestelling in 2en gesplitst. De distributieriem heb ik ontvangen en de andere helft van de bestelling knipperlicht lampjes en gratis Philips lamp niet kreeg te horen pakketje was beschadigd en niet aangekomen. Ik contact opnemen met mister-auto zeiden ze ik dat die lampen er niet meer waren. En op hun site staan ze gewoon zei verkoper aan telefoon dat ander bestelnummer was. Heel raar want is exact zelfde en zelfde prijs. Nu willen ze mij waardebon van 10 euro geven kan lamp bestellen maar dan komt hij met verzendkosten nog op 12 euro. Ik vindt dit heel erg raar. Het is niet mijn schuld dat pakketje kwijt is geraakt of beschadigd.

Wou graag gratis de Philips Led lamp ontvangen waar ik recht op heb. Heb ook 2 keer moeten bellen naar betaald nummer.

Ook een klacht indienen over Mister-Auto.nl?