Klacht Mister-Auto.nl: internet oplichting

Lieuw

Bestelling geplaatst en betaald maar na 14 dagen nog steeds geen bestelling
ontvangen, bij DHL (Mister Auto werkt vanuit Frankrijjk) blijkt verkeerd adres door Mister Auto opgegeven te zijn, Zogenaamde correctoe blijkt niet uitgevoerd en tot 2x toe zegt Mister Auto dat zending onderweg is. Track & trace van DHL geeft aan dat het onderweg is maar er volgt geen uitlevering. Na dreigement van aangifte internet oplichting krijg ik van het 31,65 orderbedrag 22,70 terugbetaald. Ik maak bezwaar en Mister Auto stelt dat retourkosten voor mijn rekening zijn. Ik wijs ze op de wetgeving en stel dat ik niet eens de zending ontvangen heb en dus ook niets retour kan zenden. Er gebeurd weer niets, weer dreigement van aangifte en opeens wordt er 5,95 overgemaakt. Gaat niet om die paar centen maar Mister Auto drukt zonder geleverd te hebben 3,- van mij achter over en dat accepteer ik niet, alsnog aangifte gedaan van internet oplichting, ook DHL in deze is geen zuivere koffie.

Lieuw
    Blijft internet oplichting en dit in Frankrijk gevestigde bedrijf met verkoop in o.a. Nederland heeft lak aan de Nederlandse wet m.b.t. de regels ten aanzien van webshops. Men werkt met DHL die asl even corrupt is want die zetten bij mij tot 2x toe een track& trace op de site terwijl het product nog niet eens de fabriek had verlaten.

Ook een klacht indienen over Mister-Auto.nl?