Opgelost door Mister-Auto.nl: pakketje retour gezonden maar geen geld terug gekregen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 121679
Gebruiker
bas
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik heb op 24-04-2015 een pakketje terug gestuurd naar mister-auto.nl. maar na een paar weken nog geen geld terug dus de kantenservice gebeld (uiteindelijk 6x )en daar kreeg ik elke keer te horen dat ik het geld terug kreeg maar er kwam niks. dus gemaild en daar kreeg ik na meerdere mails te horen dat het pakket niet aan de retour voorwaarden voldeed omdat het niet in de originele verpakking zat maar er zat alleen maar een wikkeltje omheen om de kabels bij elkaar te houden en dat ging natuurlijk stuk en daarom kreeg ik geen geld terug. dus heb ik aan gegeven dat ik de kabels dan wel terug wilde hebben daarna nog meerdere mails gestuurd en elke keer krijg ik geen of een kort standaard mailtje en nu kreeg ik te horen dat ze de kabels hebben weggegooid en dat ik ook geen geld terug krijg. ik vind dit zeer slechte service en ik ben nu dus al maanden bezig om mijn geld terug te krijgen en nu krijg ik niks terug dus gewoon 140 euro kwijt voor niks.

De oplossing

geld terug of de set boegiekabels terug

1 reactie

  1. Auteur
    bas
    Datum
    ik heb uiteindelijk het geld teruggestort gekregen, het is jammer dat het allemaal zo lang heeft moeten duren maar het is nu opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Mister-Auto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen