Klacht Mister-Auto.nl: Slechte ervaring met extra betaling voor "24h" levering express

Klachtnummer
# 40340
Gebruiker
DaZu
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Donderdag besteld, boven de €70,-. Snel nodig dus gekozen voor express verzending (€5,95), extra optie voor 24h dus nog €3,- er bij. Bestellingen boven €70,- is anders gratis. De levering staat nu voor woensdag, 4 werkdagen na bestelling. Ik heb hier via het contactformulier op de site over geklaagd, meteen de volgende dag. Gevraagd hoe en wat. 24h verzending betekent bij mister auto binnen 3 werkdagen en dan nog 2 dagen voor de levering plaats kan vinden. Ik had hiervoor gewaarschuwd willen worden, in plaats van het uit de voorwaarden te moeten vissen. Bestelling omzetten naar economisch meest voordelig kon ook niet meer. Ik voel me genaaid over de extra betaalde kosten voor "express" en "24h"

De oplossing

Extra betaalde kosten wil ik gerefund hebben

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mister-Auto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen