Klacht Mister-Auto.nl: Te late levering

Klachtnummer
# 110153
Gebruiker
Dennis
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Order zou binnen 72 uur geleverd worden en dat zou uiterlijk 12 mei zijn.. Nu 18 mei nog niks ontvangen terwijl ik er maar achteraan blijf bellen en mailen maar er wordt meerdere malen belooft dat het er morgen is maar vooralsnog klopt er niks van. Afspraak van de garage al voor de 2e keer moeten verzetten omdat mister auto in gebreke blijft van hun belofte. Slechtere service kan ik me niet bedenken en ben mijn vertrouwen in hun kwijt.

De oplossing

Directe levering al moeten jullie een koerier op pad sturen en compensatie voor de gemaakte kosten van bellen en de tijd die ik er maar in blijf steken.
Willen jullie vertrouwen terug willen winnen dan mogen jullie zelf nog bedenken wat daar aan gedaan kan worden

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mister-Auto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen