Klacht Mister-Auto.nl: Uitblijven van vergoeding van extra kosten als gevolg van geleverd defect onderdeel

M. Pleijsier

In de avond van 7 januari heb ik een nieuw uitlaatdeel gemonteerd om ervoor te zorgen dat de betrokken auto APK kon worden goedgekeurd. Ik heb dat gedaan in een doe het zelf garage. Na montage bleek echter dat het geleverde uitlaatdeel lekte op een las ter hoogte van de Lambda sonde.
Ik heb daarop foto's gemaakt van de ondeugdelijke las, het uitlaatdeel gedemonteerd en de las doelmatig laten herstellen. Uiteindelijk heb ik het uitlaatdeel weer gemonteerd.
Kort daarna heb ik de extra brughuur en het lassen (€ 50,-) gereclameerd bij Mister Auto via mijn account. Daar gingen ze niet op in. Ze wilden een factuur zien, maar die heb ik zelfs na drie Emails niet bij de dhz garage kunnen verkrijgen. Nu zit ik dus nog altijd met extra kosten. De door Mr. Auto voorgestelde procedure zou aanmerkelijk meer kosten met zich mee hebben gebracht.

Zoals in de correspondentie via mijn account beschreven wil ik graag restitutie van € 50,- extra kosten.

Ook een klacht indienen over Mister-Auto.nl?