Klacht Mister-Auto.nl: verkeerde bestelling afgeleverd na lange tijd en niet reageren op reclames

Klachtnummer
# 26427
Gebruiker
Ron Faber
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mister Auto levert veel later dan ze aangeven een verkeerde zending auto onderdelen. Telefonische info en verzoek om terugbetaling van de vooruitbetaalde artikelen, kost € 16,-- en levert niets op. Ook driemaal per mail reclameren levert geen enkele reactie op. Een brief naar de manager van Mister Auto (dhr. P Darcey), nu 10 dagen geleden, waarin om een reactie en terugstorting van het betaalde bedrag en om eventuele retournering van het foutief geleverde materiaal wordt verzocht, levert weer geen enkele reactie op. Inmiddels is de auto, veel te laat, met elders betrokken onderdelen gerepareerd. In de brief heb ik aangegeven het bedrijf tien werkdagen de gelegenheid te willen geven om te reageren en e.e.a. op te lossen. Deze termijn is nu verstreken en ga ik over tot acties die dwingen tot oplossing van het probleem.

De oplossing

Ik wens reacties op mijn mails en mijn brief. Terugstorting van mijn betaling en de € 16,-- die door bellen van het 0900 nummer (€ 0,80 per minuut !!!) verloren zijn gegaan,
Verder een retournummer zodat ik de verkeerde zending, kostenloos, kan retourneren.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mister-Auto.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen