Opgelost door Mister Glas: Glasplaat besteld, niet geleverd , niet aan leveringsvoorwaarde gehouden , maar wil geen geld terug betalen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 166867
Gebruiker
Jacquelineserraarens
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Glasplaat besteld op 15 april , staat op website de algemene levertijd is 10-15 dagen, als u besteld ontvangt u een email waarin de levertijd word bevestigd.
Ik kreeg een bevestiging, bleef staan bestelling in behandeling, 16 april gebeld medewerker keek naar ordernummer, O maar dat komt goed hoor mevrouw. week later weer gebeld, komt eraan mevrouw, 1 week later weer gebeld zou terug gebeld worden, niet gedaan, dagen lang gebeld, gemaild, geen enkele rectie tot ik donderdag 28 april een dame aan de tel kreeg die mij vertelde, O maar u heeft de verkeerde maat besteld .
Ik ga hier voor u achteraan en bel u vandaag "echt"terug. haar er nog op gewezen over de laksigheid van Mister Glas en dat niet acceptabel was, 1000 x excuses en zou goed komen. Natuurlijk niet terug gebeld.
Vrijdag 29 april maar weer zelf gebeld, had nu de goede besteld en zou spoedbestelling zijn en as maandag 2 miei geleverd worden. Uiteindelijk maandag geen glasplaat. ik wil geld terug.

Gewenste oplossing

Mijn geld terug.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mister Glas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Jacquelineserraarens
    Datum
    bedrijf heeft uiteindelijk toch mijn geld terug gestort.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Mister Glas?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen