Wij vinden dat Mister Glas hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Mister Glas: Glasplaat besteld, niet geleverd , niet aan leveringsvoorwaarde gehouden , maar wil geen geld terug betalen
Details
Klacht
Glasplaat besteld op 15 april , staat op website de algemene levertijd is 10-15 dagen, als u besteld ontvangt u een email waarin de levertijd word bevestigd.Ik kreeg een bevestiging, bleef staan bestelling in behandeling, 16 april gebeld medewerker keek naar ordernummer, O maar dat komt goed hoor mevrouw. week later weer gebeld, komt eraan mevrouw, 1 week later weer gebeld zou terug gebeld worden, niet gedaan, dagen lang gebeld, gemaild, geen enkele rectie tot ik donderdag 28 april een dame aan de tel kreeg die mij vertelde, O maar u heeft de verkeerde maat besteld .
Ik ga hier voor u achteraan en bel u vandaag "echt"terug. haar er nog op gewezen over de laksigheid van Mister Glas en dat niet acceptabel was, 1000 x excuses en zou goed komen. Natuurlijk niet terug gebeld.
Vrijdag 29 april maar weer zelf gebeld, had nu de goede besteld en zou spoedbestelling zijn en as maandag 2 miei geleverd worden. Uiteindelijk maandag geen glasplaat. ik wil geld terug.
Gewenste oplossing
Mijn geld terug.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.