Klacht Mithra garagedeuren: Bijzonder slechte service bij installatie nieuwe handzender

AEvdV

Eén van de handzenders van onze Mithra garagedeur was stuk, dus een nieuwe besteld. Handleiding voor het koppelen van de zender aan de deur gevolgd met als gevolg dat geen van de handzenders, noch het klavier het meer doet. Garagedeur dus alleen te openen met knopje op de printplaat. Dus gebeld; ik zou teruggebeld worden door een monteur. Inmiddels zijn we 5 dagen en heel veel beloftes verder, maar ik ben nog steeds niet gebeld door de monteur. Gevraagd om een leidinggevende te spreken; de ene (mw Ortmans, planning) is niet bereikbaar en de directeur, dhr Janssen is met vakantie. Een ieder die overweegt een garagedeur bij Mithra te bestellen; doe het niet. De installatie laat vaak te wensen over, getuige deze en andere pagina's en áls hij dan geinstalleerd is, zit je aan hen vast. Dus als er later nog iets mis gaat, heb je een groot probleem. Het is niet mijn gewoonte om dit soort berichten op internet te plaatsen, maar na 10x (zonder overdrijven) bellen, weet ik gewoon niet meer wat ik verder kan doen om eindelijk een monteur te spreken te krijgen.

NB een jaar geleden hebben we exact hetzelfde aan de hand gehad. Na heel vaak bellen en dreigen met slechte reviews werden we eindelijk teruggebeld door de monteur en was het probleem in 5 minuten opgelost (die oplossing werkt nu echter niet). Maar zo makkelijk kan het dus zijn; waarom ze het dan zo moeilijk maken?

Ik wil dat de monteur ons terugbelt zodat hij het probleem telefonisch kan oplossen. En als het telefonisch niet opgelost kan worden, wil ik dat hij langs komt om het te fixen.

Wij vinden dat Mithra garagedeuren hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mithra garagedeuren?