Klacht Mithra garagedeuren: Mithra garagedeuren

Butcher

Een paar jaar geleden heeft Mithra een nieuwe sectionaal garagepoort geleverd. Nu een paar jaar later, hadden we een technisch probleem. Ik zat met een acuut probleem, ik kon mijn huis niet meer afsluiten.Het antwoord van de telefoniste was dat ik maar een foto moest opsturen. Er was op dat moment geen overleg telefonisch of per mail mogelijk. Uiteindelijk heeft een andere firma het probleem opgelost . Het probleem zou eigenlijk onder de garantie van Mithra vallen. Uiteindelijk diverse mails en terugbel verzoeken gestuurd, geen reactie. Geëist om telefonisch in contactte komen met eigenaar Frank Janssen. Geen resultaat. Achteraf lees ik de klachtenregeling van andere klanten op Internet. Lang verhaal kort te maken. NIET We voelen ons letterlijk en figuurlijk in de kou gezet.

de kosten vergoeden van de firma die de problemen heeft opgelost

Wij vinden dat Mithra garagedeuren hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mithra garagedeuren?