Klacht Mithra garagedeuren: Mithra levert geen service en reageert niet op mails aangaande klachten

Klachtnummer
# 433311
Gebruiker
Dings2
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na telefonisch contact was mevr. Ortmans snel hier voor een offerte voor een nieuwe garagedeur.
De deur was daarna ook snel geplaatst.
Echter de monteur zou er om 09.00 uur zijn, echter kwam ruim 2 uur later zonder bericht........
Ik heb hierover 2 x gemaild aan mevr. Ortmans... geen enkele reactie.
Na telefonisch contact met hun kantoor heb ik de klacht doorgezet naar de hoofdvestiging op aanraden van de telefoniste...
Tot op heden geen reactie.

De afspraak met mevr. Ortmans was dat de monteur de factuur achter zou laten, echter wilde de monteur directe betaling.... gedaan.

De betreffende monteur gaf enkele keren aan hoeveel ervaring hij had , maar kwam erg onprofessioneel over:
- verkeerd meten en ging de zelftappende schoeven met geweld plaatsen zonder ze even rustig voor te boren.

Na enkele dagen begon de deur af en toe te haperen, Mithra gebeld en ik moest even de stroom eraf halen en nogmaals proberen.
Ze zou de klacht even doorzetten en ik zou teruggebeld worden...
Maar zoals je begrijpt komt er geen reactie van de leverancier Mithra..

Advies.....-> zoek een andere leverancier.

De oplossing

Reageren op mails (klacht) en normale service verlenen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mithra garagedeuren hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mithra garagedeuren?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen