Klacht Mithra garagedeuren: slechte service/kwaliteit en bereikbaarheid

Klachtnummer
# 478488
Gebruiker
Gebruiker1599821095
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb enige jaren terug een garagedeur bij dit geweldige bedrijf gekocht.
Dit bedrijf was een stuk goedkoper dan de collega's, vandaar dat ik met hen in zee ben gegaan.
Spijt als haren op mijn hoofd. Al diverse problemen gehad. Bereikbaarheid is klote. Zeggen dat ze terugbellen gebeurd niet.
Spiraal veren zelf vervangen. Deze waren gebroken. Kosten 200 euro
Defecte microswitch vervangen kosten 40 euro.
Nu is er weer staaldraadkatrol defect, moet nog vervangen worden.
MENSEN GA AUB NIET MET DIT BEDRIJF IN ZEE. GOEDKOOP IS DUURKOOP. En een hoop ergenis.

De oplossing

nieuwe en gratis katrollen opsturen als compensatie stelling voor de geleden ergenis

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Mithra garagedeuren hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Mithra garagedeuren?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen