Klacht Mithra garagedeuren: Zeer slechte service !!!

Ontevreden Klant

Nieuwe garagepoort gekocht bij Mithra Garage Solutions BV Maastricht.
Eigenaren: [tekst verwijderd door moderator i.v.m. privacy]

(Mei 2018)
Offerte en plaatsen van garage poort gaat zeer snel. Vervolgens word u verzocht om snel te betalen en daarna…………………kunt u elke vorm van service vergeten !!!

Twee weken na de installatie van de garagepoort begonnen de problemen. Poort gaat wel open maar sluit vervolgens deels. Tevens werkt èèn afstandsbediening niet.

(Oktober 2018)
Na 5 maanden en ruim 10x telefonisch contact komt dan toch een monteur om de garage poort te repareren. Ook de afstandsbediening is gerepareerd.
De werking van de afstandsbediening is helaas van korte duur.

Weer meerdere keren contact opgenomen met Mithra, helaas tot op heden (Januari 2019) zonder resultaat.

Wanneer u belt met Mithra moeten ze uw bericht altijd doorgeven aan de afdeling “planning”. Vervolgens bellen ze 9 van 10 keer niet terug !!!

Dit bedrijf houd zich keer op keer niet aan gemaakte afspraken. Deze gemaakte afspraken variëren van niet komen opdagen op locatie, Ruim te laat komen op locatie en het niet terug bellen wanneer hier om wordt gevraagd.

!!! Ben gewaarschuwd en doe geen zaken met dit bedrijf !!!

Gewoon als een normaal bedrijf service verlenen op je product.....

Wij vinden dat Mithra garagedeuren hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Mithra garagedeuren?