Klacht Mitros: Klantvriendelijkheid.

natuwes

Zoals te doen gebruikelijk bij mitros is het contact tussen verhuurder en huurder nog steeds slecht. In veel gevallen vindt dit bedrijf het niet nodig om op een elektronisch verzoek van hun huurders te reageren, bijvoorbeeld bij het terugkoppelen van bepaalde zaken. Als voorbeeld: kort geleden heb ik via hun piketdienst iemand laten komen voor een reparatie in de algemene ruimte van het wooncomplex. Deze persoon heeft zich netjes bij mij gemeld voor het probleem maar mitros heeft bijvoorbeeld niet na de werkzaamheden een terugmelding gegeven. Bij een tweede reparatieverzoek, voor hetzelfde probleem, door een van mijn buren ontkent mitros dat er al eerder een melding van genoemd probleem is gemaakt. Dit terwijl ik zwart op wit een bevestiging vanuit mitros van het door mij gevraagde reparatieverzoek heb.

In willekeurige volgorde:
1. Te allen tijde terugkoppeling aan alle personen die iets gemeld hebben.
2. Er voor zorgen dat hun administratie eindelijk eens in orde is.
3. Te allen tijde hun ontvangen e-mailberichten lezen.
4. Er voor zorgen dat hun medewerkers niet continu langs elkaar heenwerken.

Mitros is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

natuwes
    Zeer waarschijnlijk zal mitros niet reageren op deze klacht. Het is bij dat bedrijf kennelijk beleid dat ze e-mailberichten zelden of nooit beantwoorden.
    Niets mee gedaan.

natuwes

Ook een klacht indienen over Mitros?