Klacht Mitros: Trauma gelopen door de buurman

Beste mensen
Sinds ik in het huis woon waar nu steeds woon heb ik alleen maargezondheids klachten gekregen.
Als eerste astma en ten tweede is de ergste is dat ik psygische problemen en trauma heb gelopen in deze woning doordat er veel junks en dronkelappen heen en weer lopen.
Onder mij is een buurman waar ik al eerder klacht over had gemaakt die mijn klachten erger maakt en door zijn geschreeuw en lawaai 7 dagen per weer en ruzie maken met zijn vrienden ben ik zieker van geworden en loop nu bij een psygoloog.
Ik durf soms die huis niet in of uit uit angste die ik heb opgelopen door zijn geachreeuw en zovoort.
ik heb vaak mitros gebeld en gevraagd om andere woning maar dat mag niet en woningnet zegt ook reageer maar via de site en ik sta maar geen 2 jaar ingeschreven en ander huis is moeilijk te krijgen en schuifregeling daar wil mitros niks van weten en doen ze niet en willen ool niet.
Ik wordt er bang en wordt steeds ergens zolang ik in die huis blijf wonen en slaap vaak bij anderen dan mijn eigen huis.
Ik wil graag ergens anders wonen er staan wat lege huizen dat ik gewoon wil schuiven van dat ellendige huis met die ellendige buurman.

Andere huis
schuifregeling er staan genoeg lege huizen op dezepgde blok waar ik nu woon

Mitros
    Beste meneer Jalloul,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend om te lezen dat u zoveel overlast ervaart van uw buurman.Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze Woonconsulent. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Heeft u nog vragen?
    Op onze website vindt u op veel vragen een antwoord. Ga daarvoor naar www.mitros.nl en typ in de zoekbalk het woord waarover u informatie zoekt. Niet gevonden? Laat het ons dan gerust weten. Mijn collega’s en ik helpen u graag. Wij zijn er van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 16.00 uur.

Klantcontact
    Miloud
    Als het gaat om de beheerder van het complex dan hoeft het niet want die reageert nooit en antwoordt nooit en wordt er wel zo een 120 per jaar aan het van mijn servicekosten afgeschreven.
    Anders zoek ik andere hulp als mitros niks kan beteken.
    Mvg.
    Miloud
    Mitros heeft contact met mij opgenomen, maar kwam met met een oplossing dat ik klacht moet indienen tegenover die buurman maar dat is niet wat ik nodig heb.
    klacht of geen klacht helpt niks. en klacht wordt maandag verstuurd alsnog word ik zeker en zeker lastig gevallen door de buirman nu nog erger en lastiger
    mvg
    Mitros
    Beste meneer Jalloul,

Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar de Woonconsulent. Onze woonconsulent neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.

Klantcontact

Miloud
Wel met de lastige buurman gepraat zei Mitros maar er is niks veranderd. Zelfde lawaai en zelfde huis waar ik een trauma heb gelopen en daar moet ik ook de rest blijven wonen.

Ook een klacht indienen over Mitros?