Klacht MKB Collectieven: misleidende praktijken MKB Collectieven

Klachtnummer
# 316114
Gebruiker
misleide klant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Telefonisch benaderd , dacht dat zij van MKB Nerland waren 3 keer gevraagd of het over vrijblijvende informatie ging werd tot 3 keer bevestigd dat het om een vrijblijvend energie aanbod ging, maar dat ik even een paar antwoorden moest geven op een bandje omdat ze anders geen informatiemail over het aanbod konden sturen, daarop zou ik een mail ontvangen, maar daar zetten ze dusdanig een afzender op dat die in de spambox terecht komt, en als je dan niet binnen 14 dagen reageert dan zeggen zij dat je akkoord gaat met de overeenkomst. overigens geven ze geen vermelding van tarieven in deze vandaag een brief ontvangen van Total Gas and Power waarin ze aangeven dat zij per 1-10-2018 mijn energie gaan leveren.
Gebeld en zij beroepen zich op hun bandje en op de verstreken termijn waarin ik had kunnen reageren en zeggen dat deze overeenkomst bindend is

De oplossing

ontbinding van de overeenkomst , wegens misleidende praktijken

0 reacties

Ook een klacht indienen over MKB Collectieven?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen