Klacht MKB Collectieven: Onder valse voorwenselen een contract gekregen waar ik geen toestemming voor heb gegeven

sad Niet opgelost
Jenter Real Estate

Ze hadden een goed aanbod, gegarandeerd lagere tarieven voor energie. Of ze me hiervoor een voorstel mochten sturen waar ik gewoon nog van af kon zien. Echter kreeg ik gelijk een contract waar ik 3 jaar aan vast zit en € 1500,- boete moet betalen als ik toch eerder opzeg. Daarnaast zijn de tarieven niet goedkoper maar beduidend duurder dan bij mijn vorige leverancier.
Op mijn klachten mails reageren ze ook gewoon helemaal niet. Niet eens een ontvangstbevestiging of een bericht dat ze er mee bezig zijn.

Ik wil dat het contract ongedaan gemaakt woord want ik heb geen toestemming gegeven voor een contract en ook nergens voor getekend. Daarnaast zijn er ook al bedragen van mijn rekening geïncasseerd. Deze wil ik terug.

MKB Collectieven
    Beste mevrouw De Hilster,

Zoals telefonisch besproken, gaan wij in overleg met Total. Zodra wij van hun een terugkoppeling hebben ontvangen zullen wij u weer benaderen.

MKB Collectieven
    Jenter Real Estate
    MKB collectieven heeft aangegeven uiterlijk volgende week met een reactie te komen. Ik wacht het even af.

Jenter Real Estate
Er is nog geen terug koppeling geweest. Deze klacht is te snel gesloten want nog niet afgehandeld.

Ook een klacht indienen over MKB Collectieven?