Klacht MKB Reizen: Geen email ontvangen en toch betalen

Gebruiker1580732933

Ik heb na een aantal mailtjes deze vandaag verstuurd:
Even de zaken opnieuw op een rijtje:

Ik heb een telefonische enquête gekregen waarin mij een voorstel werd gedaan om gebruik te maken van jullie aanbieding.
Binnen 2 weken zou ik een email krijgen met daarin het voorstel en de mogelijkheid om al dan niet gebruik te maken van de aanbieding.

• Vreemd is dat het binnen 2 weken geschiedt en niet binnen 2 dagen of zo. Dat begint al vreemd.
• Ik heb geen mail ontvangen en ook niet in mijn spambox. Als ik die wel had ontvangen had ik zeker de inlog en wachtwoord gebruikt om te kijken wat de voordelen zouden zijn. Jullie kunnen zien dat ik die inlog gebruikt zou hebben. Dat zou dan ook bewijzen dat ik de mail zou hebben ontvangen.
• Tweede vreemde feit is: zonder tegenbericht gaat u akkoord met de voorwaarden en dus ook de factuur. Omgekeerde wereld dus. Je moet een bewijs hebben dat ik de mail heb gelezen, laat staan ontvangen. Dat ka simpel met een leesbevestiging.

U praat over afspraken die zijn gemaakt en goedgekeurd. Als je de afspraken in de telefonische enquête bedoeld… Waar ik akkoord op gegeven heb is dat ik een mail zou ontvangen waar ik binnen 7 dagen een akkoord op moet geven. Zoals eerder gemeld is de mail nooit ontvangen, laat staan gelezen, laat staan dat ik iets kan goedkeuren.

De tegemoetkoming is volgens u gebaseerd op de tijd dat uw medewerker kosten heeft gemaakt. Die 8 minuten (maximaal) staat niet in verhouding tot de coulance die u voorstelt.

Bij nader onderzoek op internet zijn er meer klachten over uw bedrijf, beginnend met het feit dat er vanuit een anoniem nummer gebeld wordt. Jullie daarvan afstand doen en de politie in Arnhem op de hoogte hebben gesteld.
Meerdere mensen zijn gedupeerd.

Nogmaals wil ik u melden dat ik afstand doe van het betalen van de factuur. U moet dit kunnen begrijpen omdat ik nogmaals de email niet heb ontvangen en us ook geen akkoord heb kunnen geven.

Ik vertrouw er op dat dit nu afgerond is, de factuur wordt ingetrokken en ik er dan geen werk meer van ga maken.

De geschreven mail van mij naar hun toe even lezen en zien wat de status is

Wij vinden dat MKB Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over MKB Reizen?